چگونه در فارکس وارد شده و ثبت نام کنیم
نوشته شده توسط : دهنوی

با دنبال کردن این 9 مرحله ، تجارت تجارت ارز را شروع کنید:
شما ایده کامل کسب و کار را پیدا کرده اید و اکنون آماده هستید آموزش ثبت نام در فارکس که گام بعدی را بردارید. راه اندازی مشاغل بیشتر از ثبت آن در ایالت است. ما این راهنمای ساده برای شروع تجارت تجارت ارز شما را ارائه داده ایم. این مراحل اطمینان حاصل می کند که کسب و کار جدید شما به خوبی برنامه ریزی شده ، به درستی ثبت شده و از نظر قانونی مطابقت دارد.

به صفحه راه اندازی مشاغل مراجعه کنید.
مرحله 1: کسب و کار خود را برنامه ریزی کنید
یک برنامه مشخص برای موفقیت به عنوان یک کارآفرین ضروری است. این به شما کمک می کند مشخصات کسب و کار خود را ترسیم کرده و برخی موارد ناشناخته را کشف کنید. چند موضوع مهم که باید در نظر گرفت:

هزینه های راه اندازی و هزینه های جاری چیست؟
بازار هدف شما کیست؟
چقدر می توانید از مشتری شارژ بگیرید؟
نام تجاری خود را چه می گذارید؟
خوشبختانه ما بسیاری از این تحقیقات را برای شما انجام داده ایم.

هزینه های ایجاد یک تجارت تجارت ارز چقدر است؟
هزینه های شروع تجارت تجارت ارز حداقل است. تمام آنچه شما نیاز دارید یک کامپیوتر و دسترسی به یک بستر تجاری FOREX است. انتظار دارید برای یک کامپیوتر بین 500 تا 2500 دلار بپردازید. اگر قصد انجام معامله با حجم بالا را دارید ، رایانه های با درجه بالاتر بالاتر گاهی اوقات لازم هستند. در این حالت ، هزینه های رایانه شما ممکن است از 5000 تا 10000 دلار بیشتر باشد.

هزینه های جاری برای تجارت تجارت ارز چقدر است؟
هزینه های جاری برای تجارت تجارت ارز شامل اتصال سریع به اینترنت و تعمیر و نگهداری رایانه ، از جمله به روزرسانی منظم نرم افزار است. حتی با این هزینه ها ، شما نباید بیش از 1000 دلار در سال بپردازید. اگر کارگزار هستید ، ممکن است هزینه های ماهانه شما از سرور ، نگهداری و ارتقا software نرم افزار و سرویس دهی به تاجران استفاده کننده از سیستم عامل شما از چندین هزار دلار بیشتر شود.

اگر برای خودتان تجارت تجارت ارز انجام می دهید ، مشتری ندارید. اگر به یک دلال یا بازارساز تبدیل شوید ، مشتریان شما سایر تجار و گاهی اوقات واسطه های دیگر هستند.

بازار هدف کیست؟

چگونه یک تجارت تجارت ارز می تواند درآمد کسب کند؟
مشاغل معاملات ارزی از افزایش ارزهایی که در آن سرمایه گذاری می کنند سود کسب می کنند. به طور خاص ، معامله گران امیدوارند که قیمت ارز تازه خریداری شده نسبت به ارز تازه ای که فروخته اند افزایش یابد. اگر یک کارگزار باشید ، برای معامله دیگر سوداگران ثابت یا متغیر را از معامله گران دریافت می کنید. برخی از شرکت ها به عنوان نهادهای "از طریق" برای تولیدکنندگان بزرگ بازار عمل می کنند ، و فقط کسری از کمیسیون pip را می گیرند تا معامله گران آنها بتوانند اسپرد ناچیزی را بپردازند که فقط معمولاً به سرمایه گذاران بسیار بزرگ یا نهادی ارائه می شود.

چقدر می توانید از مشتری شارژ بگیرید؟
اگر برای معامله گران دیگر کارگزار هستید ، می توانید برای هر معامله بین 0 تا 4 پیپ هزینه دریافت کنید. از آنجا که این صنعت کاملاً رقابتی است ، اگر هزینه ای بالاتر از متوسط ​​برای کارگزاران دریافت می کنید ، اطمینان حاصل کنید که خدمات ارزش افزوده ای را برای تجار ارائه می دهید.

یک تجارت تجارت ارز چقدر می تواند سود کسب کند؟
اگر در معاملات ارز هستید ، درآمد شما بسته به شرایط بازار ممکن است نوسان داشته باشد ، اما به طور کلی یک تاجر سالانه بین 50،000 تا 150،000 $ ، ناخالص درآمد کسب خواهد کرد. این بدان معناست که شرکتی که 5 معامله گر استخدام می کند می تواند انتظار داشته باشد که درآمد سالانه 750،000 دلار را بدست آورد. با این حال ، سوداگران بسیار موفق می توانند درآمد بسیار بیشتری کسب کنند.

یک دلال یا سازنده بازار ممکن است سالانه بین 500000 تا 10 میلیون دلار یا بیشتر درآمد کسب کند.

چگونه می توانید کسب و کار خود را سودآورتر کنید؟
بستری ایجاد کنید که سایر معامله گران می خواهند از آن استفاده کنند. این بازار با هزینه های کم معاملات و خدمات سریع اجرا می شود. این دو زمینه ای است که باید بیشتر وقت خود را صرف بهبود کنید. این تجارت همچنین در بین برخی از بازرگانان به دلیل کارگزارهای سایه دار شهرت دارد. شفاف بودن با مشتریان و توضیح روشهای معاملاتی ، جلوگیری از لغزش سفارشات خرید و فروش و عدم استفاده از نشانه گذاری برای افزایش سود ، همه مواردی است که باعث می شود مشتریان شما دوباره به سمت شما برگردند و در نتیجه سود طولانی مدت برای شرکت شما افزایش یابد. .





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: